Sabtu, 30 November 2013










          as salam ... selamat malam ...

Sekian lama menyepi  kerana  busy menyiapkan  tempahan ...  baru  berkesempatan  untuk
megupdate   aktiviti di sini ...
       Untuk kali ni .. saya    kongsikan bersama   tempahan alas meja makan saya yang  ke 2 ..
 Pattern ni   memang banyak  cabaran buat saya .. sebabnya   untuk hasilkan sekeping  doily ni
memerlukan banyak masa kerana  patternnya rapat2 ... ape pon tu satu cabaran buat saya ...
caiiyokk caiiyok...
        Alhamdulillah  meja makan 6 orang ni sempat saya siapkan ...  Sengaja saya   hiaskan
alas meja makan ini bersama dengan  kuntuman bunga  ros tudung .. untuk menambah seri
 alas meja makan ini ...
        Saya  menggunakan benang minlon country ..  memang ianya paling halus di antara minlon
yang lain tapi sy puas kerana   ia nmpak lebih cntik ...  moga   customer saya berpuas hati .
pada yang berminat untuk menempah .. boleh   pm saya  ...
sekian teima kasih ... ;)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan